Adverteren op LinkedIn een goed idee
Wist jij dat er ook een mogelijkheid bestaat om te adverteren op LinkedIn? Dit is erg interessant als jij een product of b2b-dienst onder de aandacht wilt brengen. Wanneer jij niet precies weet hoe het werkt is het verstandig om daar een bedrijf voor in te schakelen. Een bedrijf kan jou helpen om het beste resultaat te behalen op zakelijk gebied. Onlangs hebben wij hiervoor het bedrijf: Your Business Online ingeschakeld. Er zijn verschillende mogelijkheden om advertenties te plaatsen op dit social media platform. Door deze advertenties kan jij meer volgers bereiken en zo jouw bedrijf laten groeien.
Adverteren op LinkedIn door middel van tekst
Deze advertenties zijn de al wat oudere en bekende van dit social media platform. Deze bestaat uit een opvallende hoofdregel. Daarbij wordt een klein stukje tekst geschreven. Ook kan er een afbeelding bij geplaatst worden, maar dit hoeft niet altijd. Het is wel belangrijk dat deze afbeelding het formaat heeft van 50 x 50 pixels. Deze advertentie doet wel veel minder dan een nieuwsoverzicht, maar toch kan het veel bijdragen om jouw bedrijf zichtbaar te maken. De tweede keuze mogelijkheid vertel ik hier onder.
Adverteren op LinkedIn met lead-advertenties in de berichten-inbox van gebruikers
De nieuwste vorm van advertenties op dit social media platform zijn de lead-advertenties. Jouw doelgroep krijgt dan in de inbox een advertentie van jouw bedrijf. Dit wordt ook wel Sponsored Inmail genoemd. Deze mogelijkheid is vaak wel erg prijzig, maar zeker wel zeer effectief. De gebruikers krijgen namelijk een berichtje wanneer zij een bericht in hun inbox hebben ontvangen. Deze wordt dan ook bijna altijd gelezen. Daarnaast is er ook nog een optie om retargeting in te zetten. Dit doe jij door LinkedIn Insight pixel te installeren via de website. Zoals jij ziet zijn er veel mogelijkheden. Laat dit uitbesteden aan dit bedrijf, dan weet jij zeker dat het op de juiste manier doet.